کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

عجایب هشتگانه !

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ب.ظ

از عجایب هشتگانه یکیش اینه که همیشه فشار آب تو این شهر ساحلی کمه! 

امروز رفتم خونه دیدم صدای آب میاد تو حموم! 
دیدم که بلههههه! جا تره و بچه نیست ! شیر ترکیده بود!

سریع لخت شدم رفتم تو کار و درستش کردم یهو دیدم صدا میاد این بار از آشپزخونه و رفتم دیدم آب داغ با فشار داره از آب گرم کن میزنه بیرون!

اومدم آب رو قطع کنم دیدم نشد!

یهو دیدم آب گرم کن آتیش گرفت! جلو چشمم آب گرم کن دیواری آتیش گرفت و دود کل خونه رو برداشت! 

اومدم از خونه فرار کنم دیدم با شورت برم خیابون هیچ بعید نیست فردا کلیپ خودمو ببینم تو موبایلا!

برگشتم خونه قبل این که آبگرمکن کذایی منفجر بشه گاز رو قطع کردم .....

الان هم خونه آب گرفته و میخام ماهی قزل آلا پرورش بدم 

اگه آشنا سراغ دارین معرفی کنید!

داغانم ! داغان!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی