کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

کلنگ در دنیایی موازی

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۱ ب.ظ

اگر من در آمریکا به دنیا آمده بودم چه میشد؟

فکر می کنم در یکی از شهرهای کوچک آمریکا به دنیا می اومدم  ، فکر می کنم در انتخابات انجمن های دانش آموزی برگزیده می شدم ، فکر می کنم رشه علوم سیاسی یا مدیریت می خوندم . 

فکر می کنم نهایتا شهردار، سناتور یا فرماندار می شدم....

شاید هم سفیر...

افسوس که به جای پر پرواز دادن بالم را شکستن.

افسوس که دستم رو بستن تا نتونم به وطنم اون جور که میخام خدمت کنم. 

افسوس و صد افسوس....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۳۰
کلنگ سرسخت

نظرات  (۲)

حس هستی

برای آدمی تنھا چیزی که احساس حیات و حسِّ ھستی پدید می آورد محبوبیّت است . ھمه کسانی که

روی به خودکشی ھا و مخدرات می کنند این حس را از دست داده و دیگر در دل کسی محبوب نیستند .

آنچه که ھویّت فردی نامیده می شود برخاسته از محبوبیّت است . کسی که لایق محبوب یک نفر نیست

چیزی نیست و بودن را در خود در نمی یابد و احساس نابودی و ھیچی می کند . این وضعیت در زنان

بصورت ھرزه گیھا و در مردان بصورت بزھکاریھا خودنمائی می کند . بنابراین ھر آنچه که تحت عنوان بی

ھویتی و تبھکاری و مفاسد اخلاقی وھرج و مرج در جامعه ای خودنمائی می کند حاصل فقدان محبت

است .

« من ھستم چون محبوب ھستم »: این تنھا تعریف از ھستی انسان و لایق انسان است که حقیقت

ھستی انسانی را بیان می کند . آنکه محبوب دلی نیست اصلاً نیست و برای جلب محبوبیت لااقل در نزد

یک نفر دست بھر کاری می زند حتّی روسپی گری و یا جنایت .

آنکه محبوب است ھست و آنکه ھست نیازی به اثبات خویشتن ندارد . زیرا ھمه تلاشھای مذبوحانه

بشری در جھت اثبات ھستی خویش است .

ھمه دروغھا ، فریب ھا ، جنونھا ، جنایت ھا ، اعتیاد ھا و مفاسد اخلاقی و اقتصادی و سیاسی معلول

فقدان محبت است .

ھمه ما نیازمند کسی ھستیم که ما را برای خودمان دوست بدارد در ھر وضعیتی .

کسی ھم ھست که از ارادۀ به محبوبیت بی نیاز باشد و خود مظھر دوست داشتن و عشق ورزیدن به

دیگران باشد ؟ حتی خداوند ھم مخلوقاتش را آفریده تا او را دوست بدارند و بپرستند و در غیر اینصورت

عذابشان می کند . آنکه ما را برای خودمان دوست بدارد و توقع محبت ھم نداشته باشد امام است .


از کتاب " دایره المعارف عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی جلد دوم ص 189 

پاسخ:
چه قشنگ بود 
خوشم اومد 
البته نظرات خان جانی ضد زن هست!
کلنگ عزیزم
در هر لحظه خودت انتخاب میکنی.
الانم میتونی بشی همینا رو.
باید "بخوای"
پاسخ:
باید یه سری کارا بکنم ، پله های نردبون رو باید طی کنم!
همین جوری نمیشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی