کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

کلنگ نامه !

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹ ب.ظ
امروز به حال نیمه مست و هوشیار از خواب بیدار شدم بدون این که حتی یک قطره الکل استفاده کرده باشم!
اثرات مسمویت غذایی هنوز از بدنم خارج نشده  و رفتم بستری شدم با پای خودم  
48 ساعت استراحت مطلق برام تجویز شده ، قلبم داره از جام کنده میشه و نمی دونم چی داره می گذره تو شهرها
فقط می دونم که به قول مریم داره "انقلاب" میشه ، یک نفر از بچه ها یک ماه پیش گفت اینا رفتنین، باورم نشد.
دو هفته قبل یک نفر دیگه گفت،بازم باورم نشد!
پنج روز پیش هم یکی دیگه گفت این دفه دیگه نگران شدم ....
و سرانجام میبینم که تمام پیش بینی ها داره درست از آب درمیاد و قضیه بیخ پیدا کرده 
این وسط موندم تحلیل های عجیب غریب بعضی ها رو چطور هضم کنم که چنان مزخرفاتی درباره اسرائیل و عربستان واین چیزا میگن که اصلا باورکردنی نیست!
مگه نمیگین امنیت داریم ؟ مگه نمیگین مرزها بستس؟!
خب پس چطور داعشی ها و تکفیری ها می تونن بیان!؟
با آتش زدن یک پر کاه هم مخالفم و اعتقاد دارم این کارها منطقی نیست ولی واقعا تاختن به مردم گرسنه ای که خودمون باعث و بانی گرسنگیشون هستیم کار کثیفیه .....

بیچاره "وطنم" .........
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۰
کلنگ سرسخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی