کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

آرزویی که نشد!

جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۱۲ ب.ظ

خواهرم پرستاره و قبلا خیلی ذکر خیرش شد در این وبلاگ!

چون خیلی خیلی کمک کرد بهم ، دوس داشتم وقتی گرفتاری هام تموم شد براش یه 206 بخرم . 

هفته پیش خرید و من یکی از آرزوهام دفن شد.....

نمی دونم باید خوشحال باشم یا ناراحت!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۵
کلنگ سرسخت

نظرات  (۴)

اون پست هاتون رو نخوندم اما به نظر منی که یه خواهر هستم یه برادر با حضور خوبش تاکید میکنم خوب بودن همیشگیش واسه خواهرش همیشه عزیز می مونه :) بهتر زیاد ناراحت نباشین...
پاسخ:
مرسی......
خیلی دلم می خاست براش یه کاری بکنم . 
باور کن از ته دلم اینو می گم 
خوشحال باشین ، واینکه حتماااا بهش بگین این حستونو 

پاسخ:
بهش گفتم 
خیلی ذوق کرد و گفت ناراحت نباشم.....
براش یه چیز دیگه بخر.
پاسخ:
بهم پیشنهاد بده براش چی بخرم 
پول که سهله ، براش مرام ، معرفت ، از جونم خرج می کنم....
والا
تو این دور و زمونه گرون

ازش بپرس چی دوست داره

همون رو براش بخر

خوشحالم که کانادا میای.
پاسخ:
مچکرم :دی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی