کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

لعنت به مدرسه

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ق.ظ

مدرسه ده سال پیش تموم شد ولی کابوساش دست از سر من برنمیداره 

شبا خواب میبینم که امتحان سابات و ریاضی و این مزخرفات رو دارم. 

تا صبح هم استرس دارم. 

چه بی خودیه اخه 

چی میخان از جون من ؟ 


برین گمشین 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۲
کلنگ سرسخت

نظرات  (۲)

اینا از خاطرات بدی هست که اون زمون دغدغه بود و رفته تو حافظه بلند مدتت و الان هر از گاهی شبیه کابوس میاد سمتت . 
پاسخ:
فعال شدیا.....
سابات چیه؟
من همیشه ازین خوابها میبینم!
پاسخ:
حسابان!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی