کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

دختر ایرانی1

سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۵ ق.ظ
سلام
قبل از هرچیز بابت برخی کلمات و جملات این نوشته از ده درصد دختران ایرانی عذرخواهی میکنم و تاکید میکن این مطلب برای نود درصد شون نوشته شده .
دخترای ایرانی برای من ه شدت حال بهم زن شدن ، میدونین چرا ؟ 
چون آویزونن و وابسته 
همیشه از این که مثه مردای قدیم یه زن ضعیفه داشته باشم که اسیر دست و بنده ی من باشه بدم میومد و متاسفانه ناخوداگاه جمعی اکثریت همینو پذیرفته و تصمیم گرفتن موجوداتی وابست و بدبخت باشن  که از ما پسرا گدایی محبت کنن و ما پسرا هم به دلیل این که ضعف ک س هستیم میریم به این باز ی کثیف تن میدیم و خودمنو با گه یکی میکنیم. 
دختر ایران موجود عجیبیه ، یعنی اگه زنت بشه تو باید دربست درژاختیارش باشی و خانم نباید هیچچچچ کاری جز تامین سکس و ناز و عشوه انجام بده. 
واقعا کاش جای اندام زیبا افکار زیبا داشتن بعضیا .
کااااشششش
کلنگ عصبانی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۳
کلنگ سرسخت

نظرات  (۲)

کلنگ آمپر زدی بالا بیخیال این قافله تا آخر با ماس مجرد بمونم بهتر از اینه که برم سمت دختر چون تو این دوره زمونه دقیقا حرفتو من به یقین دارم میبینم .
پاسخ:
نمیدونی چی شده، دارم آتیش می گیرم از داخل ....
متاسفانه درست میگی 
و این فقط شامل دخترا نیست ، من بقیه دنیا رو نمیدونم ولی مردم ما بشدت بی منطق ,ظاهر بین و پول پرست شدن ،شایدم بودن ...

من خودم بین دوستام میبینم که طرف میگه دختر باید به فکر رنگ لاک و ... باشه.
جذابیتشم آینه ک همین آدم اصلا بقیه رو بچه میدونه :))))
پسر اینجوری هم دیدم که فقط دنبال خوشگلی و وقتی می خنده لباش فلان میشه رفته و....
هردو تای این موردا شاید ضربه بخورن ازین نوع تفکرشون ولی باز عوض نمیشن 
گدایی محبتم که خیلی مفصله بحثش که درین مقال نگنجد 😁

فقط بگم که هر آدمی نیاز به محبت کردن و هم زمان محبت دیدن داره و جنسیتش مهم نیست 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی