کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

بی حوصلگی ، خستگی ، ولی نه ناامیدی

پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۰۱:۱۰ ق.ظ

سلام 

من زنده ام ، ورشکستگیم رو تقریبا حل کردم. 

خیلی شب ها با اشک خودم خوابیدم ولی به خودم افتخارم می کنم بابت چالش هایی که پشت سر گذاشتم وتونستم از منجلابی که توش دچار بودم بیرون بیام. 

من  شاید چند ماه آینده زندانی بشم ، مطمین نیستم . 

در مجموع شکرگزارم بچه ها ، زندگی معلوم نیست چه داستان هایی برای آدم دیده ، یه روز شاید زندان، یه روز شاید تخت پادشاهی، یه روز ورشکستگی یه روز عزیز مردم...

سعی کنید لذت ببرید از این عمر ، زندگی قطعا عادلانه نیست ولی زیباست 

هر کسی که از بچه های قدیمی می خونه کامنت بزاره دلم براتون تنگ شده 

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۰۱/۰۴/۲۳
کلنگ سرسخت

نظرات  (۲)

چقدر دلم تنگ شد با خوندن این پست و من چقدر قدیمی هستم که شمای قدیمی رو پیدا کردم!

 

+ خدا می‌دونه کی این پیام رو بخونید اما من نوشتنش دیگه

پاسخ:
سلام. 
بله درک می کنم .....
هر چند من هم وبلاگ شما رو کما و بیش چک میکنم....
کمتر می نویسم  ولی بیشتر می خونم

سلام جناب کلنگ!

پیامتون رو دیدم منتهی مدتهاست که وبلاگ جدیدم رو هم ندارم 

مرسی از لطفتون :)

پاسخ:
سلام :)))
هیع هیع هیع 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی