کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

تیم ورک در کانادا و ایران

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۰۶ ق.ظ
داشتم به صدای بانوی دو جهان لانا دل ری گوش می کردم با صوت حزین سالواتوره  
و  یه گشتی هم تو بلاگ ها میزدم دیدم یه خانوم ایرانی ساکن کانادا یه چیزایی در مورد  کارگروهی در کانادا گذاشته بدم نیومد اولین تجربه رویارویی خودم با تیم ورک ایرانی رو هم بگم :
وقتی اول ابتدایی رفتیم تو اون مدرسه پیزوری تیم ورک واقعی رو در  اون کلاس سومی هایی دیدم که ما رو به صورت کاملا خودجوش و در قالب کارگروهی کتک زدن. بقیشم مسخره بازیه 
والسلام

نظرات  (۴)

:))))))))))) من زیاد اهل وطنم وطنم گفتن نیستم ولی کتک خوردن تو مدرسه فکر کنم ازون مقولاته که همه جل رخ میده
پاسخ:
والله منم ضد وطن نیستم منتها اولین تجربه ام از تیم ورک رو عرض کردم!
البته شما هم نظرتون مهمه!
سلام کلنگ جان
من همون دختره ام که ساکن کاناداست و اون پستو گذاشته
خدمت اون دوستمون عرض کنم که کتک خوردن همه جا مرسوم نیست اقا!
تو کانادا مرسوم نیست!
پاسخ:
دخترجان چوب معلم گله هر کی نخوره خله!
مرسی اه
ایناهاش. الان اسفند 97 داره میرسه. من و تو بهمن 95 اشنا شدیم. یادت هست؟
پاسخ:
:)))))
راس میگی حق با توس . 
معذرط میخام
معذرطططط
هنوز به این پستت میخندم :) دو سال قبل گذاشتیتش :)
پاسخ:
خودم این پستو یادم رفته بود... 
تو چجور اینو پیداش کردی 
دیوانه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی