کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

دنیای این روزای من !

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ق.ظ

دنیای این روزای من خیلی دنیای جالبی شده 

یا در حال جلسه رفتن هستم یا خوب 

کل خونه رو بهم ریختم کاغذها و اسناد رو هم پخش کردم کف زمین

سه روزه تو همین وضعیت دارم می خورم و می خوابمو و هیچی رو هم از رو زمین بر نمی دارم . 

منتها علیه گشادی اینه که بطری آب معدنی گرفتم گذاشتم بغل دستم تا مجبور نشم برم لیوان بردارم!

یه هفته ای میشه زباله ها رو هم جا به جا نکردم تعجب میکنم بوش چرا نمیاد!


لامصب تو کما نمیرم اگرم میرم یهویی میرم سخت درمیام .....

بدبختی اینه باید خودمو واسه یه امتحان سهمگین و جدی هم آماده کنم ولی اصلا به شخمم نیست و زدم تو فاز بی خیالی ....

خدایا این کلنگ سرسخت را نرم بگردان

خدایا این کلنگ مذکور را به راه راست محشور بفرما

الهی آمین 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۴
کلنگ سرسخت

گشادی

نظرات  (۱)

برو اشغالا رو بذار بیرون کلنگ جان
بو میگیره
پاسخ:
میخام از آشغالا گاز متان استخراج کنم. 
آخه گاز خونه ام از دیروز قطع شده به دلیل تعمیرات 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی