کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

من و این همه خوشبختی محاله!

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۴۵ ب.ظ
از شرکت زنگ زدن گفتن  هفته بعد تشریف میبری امتحان میدی! 
امتحانی که سرنوشت شغلیم رو تا حدود زیادی می تونه تغییر بده!
رفتم منابعش رو گرفتم دیدم 500 صفحس! 
به زنگ زدی همین کلنگ قسم از بس سنگینه نمی تونم با خودم حملش کنم!
از اون ور قضیه کاملا عجیب و یهویی بهم گفتن تشریف بیار مقالت رو هم ارائه کن ، این یکی دیگه نوبر بود!
فردا باید برم یه سری شر و ور بهم ببافم تحویل گرانقدران بدم بلکه سال 95 رو به خیر و سلامت بگذرونم!
و من الله توفیق 

:دی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۰
کلنگ سرسخت

مقاله

نظرات  (۲)

خدا کمکتون کنه دی:

اونجا چندم اسفنده الان؟!
پاسخ:
10 اسفند 1395
این جور از تقویم خورشیدی دور افتادی ؟ :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی