کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

وصیتنامه یک کلنگ

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ب.ظ

بسمه تعالی

این جانب کلنگ سرسخت ثمره ازدواج بیل و شن کش که عمری به پای یکدیگر شادمانه زیستند چندیست احساس میکنم احتمال این که به زودی به درک واصل بشم وجود داره  چون دردهای شخمی شکمی ، دندون درد و اخیرا سرماخوردگی بی موقع و در آستانه یک امتحان مهم و سرنوشت ساز رس بنده رو کشیده و کابوس های شبانه هم موید وخامت اوضاع هست!

فلذا برای این که بعد واصل شدن بنده به درک (خالدون فیها) خواهشمند است به ترتیب زیر اقدام شود :

1- با هر کسی وارد رابطه شدم یا من نفهمیدم اون دوسم داشته یا اون نفهمید چقدر دوسش داشتم پس به هیچ کس نیاز نیست چیزی برسه تحویل خانواده بدین خودشون میدونن چه گلی به سرشون باید بگیرن. 

2- نامبرده در اوقات حیات ریالی به مسجدی و تکیه ای و همچین جاهایی کمک نکردم و نمی کنم اگه قرار هست پولی واسه جایی خرج بشه از ماترک من فقط  و فقط خرج کتابخانه یا همچین جاهایی بشه .

3- بنده تا حد امکان واسه مرده خوری پامو جایی نزاشتم و از ناهار و شام عزا هم دل خوشی ندارم واسه من هم از این جنگولک بازیا نگیرین  .هر کس هم فحش داد عین خیالتون نباشه چون حتما اون سمت واسش جبران میکنم. 

4- رو سنگ قبرم خزعبلات ننویسید ، فقط بنویسید :" آزمودم عقل دوراندیش را /بعد از این دیوانه سازم خویش را"

5- خواهرزاده هام رو خیلی دوس دارم هر چند با جفت دامادامون اصلا حال نمی کنم ، واسه همین دفترچه حساب هایی که واسشون باز کردم رو یه جوری ادامه بدین و واسشون پس انداز کنید تا وقتی میرسن به 18 سالگی بی پول نباشن مخصوصا که پدراشون با این هوش ناب اقتصادیشون کارشون به جاهای باریک تر نکشه صلوات!

6- به اون شاسکولی از فامیلای دور که میاد بالا سر من میخواد گریه زاری کنه بگین  اون واسه تنها کسی که اشک ریخت خسرو شکیبایی بود تو رو سنه نه که گریه می کنی ؟

از وقتی وبلاگ رو راه انداختم دو نفر هستن که پیگیرن و سر میزنن یکی اون "یه آدم" و اون یکی هم اون دختره " ته نشین ذرات کائنات یا همچین چیزی" . از جفتشون ممنونم به خصوص از آهنگ های خوبی که بهم معرفی کردن. 

و من الله توفیق 

حاج کلنگ سرسخت

16 اسفند سنه 1395 هجری خورشیدی 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۶
کلنگ سرسخت

وصیت نامه

نظرات  (۳)

دیگه نمیخوای پست بذاری؟

پاسخ:
سیاه نمایی می کردم باو 
نگران نباش 
کلنگ اینقدر سوسول؟ جمع کن باو کلنگ سرسخت باس باشه :)))) خوب بشی زود.🌻
2. نامبرده تو این یه مورد کار خوبی کرده ...
3و4و 6. کلا حرفی ندارم |:
فقط کامنت "یه آدم " واسم سوال شد ...
پاسخ:
:دی 
بله این جوریاسسسس
نه هستم پست هم میزارم جای نگرانی نیس 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی