کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

درمان قطعی گشادی! بدون درد و خونریزی

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۴۶ ب.ظ

پیرو مطالب پست قبلی که از گشادی نالیدم و گفتم چقدر مصیبت کشیدم به خاطر همین معضل اساسی و بزرگ میخام راهکار هم نشونتون بدم و یه عمر شما رو غلام اطلاعات خودم کنم :

درمان قطعی گشادی بدون درد و خونریزی 

ببینید این لینکی که گذاشتم دوای قطعی گشادیه  منتها من به مرحله ای رسیدم حتی همین رو هم نمی تونم استفاده کنم! یعنی دیگه حوصله شنیدن و دیدن هم ندارم!

اگه کسی واقعا دنبال دواس رو اون لینک کلیک کنه 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
کلنگ سرسخت

درمان گشادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی