کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

جبر جغرافیایی

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۲۱ ق.ظ

چند روزیه تو فکر یه چیزی هستم 

جدیدا به آدم های پیر زیاد دقت میکنم

به قبرستون ها هم زیاد خیره میشم 

تمام این پیرمرد پیرزن های الان یه زمان شاخ  و داف بودن . 

تمام اونایی هم که سینه قبرستون خوابیدن کلی دغدغه داشتن.

فکر این که بعد مرگ چی میشه و ما چه غلطی می کنیم یه مدته فکرمو دوباره مشغول کرده 

البته من خداباورم و موحد هم هستم اما نمی دونم چرا جوابی درباره این مساله نمی تونم پیدا کنم!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۵
کلنگ سرسخت

بعد مرگ چی میشه

نظرات  (۲)

فضولی نباشه شما دور و بر سی سال نیستی؟!
چون دور وبر این سن این فکرا میاد سراغ ادم
پاسخ:
من سی سالم نیست جوون ترم 
یه مدته فکرم خرابه این چیزاس.
آخه داستان پیچیده تر از این حرفاس . 
ببین تا سن چهل سالگی اگه یه غلطی کردی کردی اگه نکردی تا آخر عمر دپرس  میشی که چی شد!
من هم دوس ندارم یه آدم معمولی بشم که تو سن چهل سالگیم دپرس بشم غصه بخورم 
منتها مشکل این جاس که اون تلاش و تمرکز لازم رو ندارم ولی توقعاتم زیادیه!
همین تیشه زده به ریشه من!

 خوبه لاقل اون خط آخر رو هستی
پاسخ:
خخخخخخخخ
دیگه دیگه :p

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی