کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

از هر چی بدت بیاد سرت میاد!

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ق.ظ
از یه بنده خدایی بدم میومد به خاطر رفتاراش! 
امروز عین رفتار اون رو تکرار کردم!
گاندی میگه از گناه متنفر باش نه از گناهکار 
واسه امثال من کلنگ میگه 
خاک بر سر کسایی که دارن منو به عنوان الگو به بچه هاشون معرفی می کنن تو فامیل :|
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۶
کلنگ سرسخت

نظرات  (۲)

ای بابا!!!
برا همین فکر میکنم قضاوت کردن جزو کارهای منکر شده شمرده میشه (البته که منظورم بُعد دینی نیست). خوب یا بد رفتارامونو موقعیت تعیین میکنه. خودمون دچار میشیم حق نداریم منع کنیم کسی رو
پاسخ:
کلا ی ضعف اخلاقی هست قضاوت کردن دیگران ( البته تا حدود)
من اعتراف میکنم اشتباه کردم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی