کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

نولان و دیگر هیچ!

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۵ ق.ظ

امشب موفق شدم کلکسیون فیلم های نولان رو کامل کنم!

رسما دیگه هیچ فیلمی نموند که از نولان ندیده باشم! 


آخریش همین بی خوابی یا اینوسمنیا بود. 

بهترین های نولان قطعا بتمن و البته ممنتو بودن با اختلاف بسیار بسیار زیاد! 


اینسومنیا یکی از ضعیف ترین های نولان بود که باز هم بدک نبود!

داستان یه پلیس بدبختیه که واسه کار روی یه پرونده قتل رفته آلاسکا و دهنش ...ده میشه از بس اختلاف ساعت پیدا میکنه و خوابش نمی بره!

تهش هم خودش دستش به خون یکی آلوده میشه و بی خوابیش به قتلش ختم میشه! 

والسلام! 

این دختره مهشید میگه من باید فیلم سامری کنم ، بفرما اینم سامری .

اون یکی دختره بی اف پیدا کرده دور دور میکنه این ورا آفتابی نمیشه فعلا :دی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۱
کلنگ سرسخت

بی خوابی

نولان

نظرات  (۴)

من کی بی اف پیدا کردم؟!!!!!!
من مینیمم 30 بار سر زدم اینجا
ولی تو حتی یه دونهههههههههههه پست نذاشتی!!
چیزی شده؟!
۱۶ مهر ۹۶ ، ۰۲:۴۷ اون دختر غرغرو از اون یکی وبلاگ
سلام کلنگ.


گاهی میام سر میزنم بهت.
آپدیت نمیکنی.
پاسخ:
اصلن تو که رفتی خورد تو ذوقم ! 
دیگه هیشکی نیست بخونه و نظر بده و فکر های هر روزش رو تو وبلاگش بنویسه!
کلی آدم تو فک و فامیل ما مردن به خاطر همین یه مدت دل و دماغ نوشتن نداشتم و ندارم
اوه اوه بتمن و نگو من دیوونه جوکرم :))
پاسخ:
جوکرم لاجرم دیوانه ی توست!
WHy so serious?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی