کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

تعهد من برای یک زندگی !

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ب.ظ

بیست و اندی سال زندگی کردم بدون این که بفهمم کیم!

حالا که فهمیدم کیم به هیچ چیزی جز اون چیزی که میخام رضایت نمی دم! 

حتی یک ذره پایین ترش رو هم نمیخام!

حق من این هست که تو این جامعه فعلی بی ام دبلیو  سوار بشم و خونه زندگی ردیف داشته باشم. 

تا این لحظه اگه حقم رو نگرفتم به خاطر سستی خودم بوده ، حالا از این به بعدش می گیرم خوبم می گیرم!

بعدشم با پولش میرم لاس وگاس قمار کنم :|

قابل توجه بعضیا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۴
کلنگ سرسخت

نظرات  (۱)

عالی
خوب میکنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی