کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

خوشگلی و شعور!

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ق.ظ

تو محل کار دومم یه نیروی خانوم داریم ایشون کلا قائل به محیط کار نیستند! نشون به اون نشون که هشت روزه بدون اطلاع رفتن مرخصی !

خلاصه می خایم تشکیل پرونده پرسنلی بدیم صد بار گفتیم همه کپی شناسنامه و کارت ملی بیارن بدن 

من هم از بقیه گرفتم رفتم پیش این خانم و گفتم رسیدن به خیر ، کپی شناسنامه و کارت ملی لطفا

دیدم جواب نمیده، باز تکرار کردم با تحکم بیشتر 

من و من کرد و جواب مشخصی نداد

رفتم پیش بقیه از اونا گرفتم  و به این هم گفتم فردا حتما بیار 

بعد نیم ساعت دیدم چه غائله ای به پا شده و بقیه رو هم داره علیه سیاست های اعلامی مدیریت می شورونه!

حالا درد ایشون چیه ؟!

چون خوشگله و قبل از ما هر کی اون جا سمت داشته ضعف  pussy  تشریف داشته ایشون با یه عشوه طرفو سرویس می کرده . 

منتها این دفعه تیرش بدجور به سنگ می خوره ! 

بعید میدونم هفته بعد مشغول به کار باشه :) 

 پ ن : چرا بعضی دخترا چون خوشگلن فکر می کنن بقیه همیشه باید به حرف اینا گوش کنن؟!

سوال : خوشگلی ربطی به شعور هم داره ؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۹
کلنگ سرسخت

نظرات  (۳)

۱۹ آبان ۹۶ ، ۰۰:۵۰ اِلیــناز ...
شعـور ربطی به خوشگلــی داره!
پاسخ:
الان سوالی بود یا خبری؟!
خوب کردی

نه بعضیا واقعا خودباحال پندارن
کلنگ
بخدا اون حرفایی که راجع به زنهای خاورمیانه ای میزنم بی دلیل نیست

تربیت ما داغونه.

دخترامونم خوشگل نیستن
یکی از یکی زردتر و بی رنگ تر
به زور ارایش قایفه میگیریم
پاسخ:
حرف حق رو باید از دهن آدمش شنید!
OKKKKKKKKKKKK
حالا هی جمله میسازه!
پاسخ:
کی جمله میسازه ؟ 
من یا تو ؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی