کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

اگه اون تونست من هم می تونم !

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ق.ظ

اصولا من خرکی کارمی کنم یعنی چی!

یعنی وقتی انگیزه لازمه رو دارم اون کاری که باید انجام بدم رو رسما حامله اش می کنم!

دهنشو سرویس می کنم  و انقدر پیگیری می کنم که دهنش صاف میشه !

اون ور قضیه هم وقتی شل و ول میشم رسما وا میرم و هییییییییییچ کاری نمی کنم!

منتها همیشه یه چیز رو می دونم و اون هم این :

یک راند دیگر مبارزه کن!

وقتی پاهایت چنان خسته‌اند

که به‌زور راه می‌روی،

یک راند دیگر مبارزه کن!


وقتی بازوهایت چنان خسته‌اند

که قدرت گارد گرفتن نداری،

یک راند دیگر مبارزه کن!


وقتی که خون از دماغت جاری است و

چشمانت سیاهی می‌رود

و چنان خسته‌ای که آرزو می‌کنی

حریف با مشتی محکم به چانه‌ات کار را تمام ‌کند،

یک راند دیگر مبارزه کن!


و به ‌یاد داشته باش:

کسی که یک راند دیگر مبارزه می‌کند

هرگز شکست نمی‌خورد.



و من همیشه یک راند بیشتر مبارزه می کنم :))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۳
کلنگ سرسخت

انگیزشی

نظرات  (۲)

کلنگ به معنای واقعی کلمه بی ادب شده
ولی خوبه که مبارزه میکنی کلنگ خان 
پاسخ:
مریم خیلی تاثیر مثبت داری رو من ، باورت میشه من از تو الهام می گیرم یه عده دیگه از من ؟!


قربونت برم من کلنگ!
:)
خیلی حسمو خوب کردی!
پاسخ:
جووون بابا خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی