کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

در باب آدم هایی که هیچی نشدن!

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۲ ب.ظ

اگه یه زمانی دور و برتون آدم هایی رو دیدین که خیلی پتانسیل دارن ولی  هیچ پخی نیستن هیچ تعجب نکنین ! 

در اصل اونا هیچ پخی نبودن! چون اگه بودن یه چیزی شده بودن . 

فلذا این رو هم بدوونید که مرغی که انجیر میخوره نوکش کجه! کججججججججججج!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۳
کلنگ سرسخت

نظرات  (۴)

یعنی چی مرغی که انجیر میخوره نوکش کجه؟ :| ضرب المثل هست؟اصطلاح؟چیه؟
پاسخ:
یعنی طرف از سر و وضعش معلومه چیکارس!

شگفتاااااااااااا o_o
پاسخ:
بله این جوریاس!
بعدا تو زندگیت به این حرف من میرسیا!
همش تو بازار تجربه میکنم میام این جا می نویسم!
بسوزه پدر تجربه :))
بسیار ممنون هستیم بابت انتقال تجربیات.
تعجب من بخاطر معنی کردن جمله اولی بود :)) هرچیزی میشد ازش برداشت کرد جز معنی که کردی.

اما خب باید اینو هم درنظر بگیری که گاهی ادما انقدر نقاب دارند و بازیگرهای ماهری شدند که تو نمیتونی بشناسیشون و رو دست میخوری
پاسخ:
تهش همینی میشه که گفتم
من با لزها، گی ها، متجاوزین و زندانیان هم زندگی کردم . 
حرف منو ته ذهنت داشته باش یه جا به دردت می خوره!
بسم الله!!!!

پاسخ:
الحمدالله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی