کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

فردا چه خواهد شد ؟!

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۴۲ ب.ظ

بار ها و بارها در جمع های دوستانه و خصوصی که میشینیم مردم ناله می کنن و اعتراض دارن ب شرایط و اوضاع هم الحق و الانصاف خطرناکه!

خطرناک از این لحاظ که دولت مدام داره فشار رو روی مردم بیشتر می کنه و ادامه این روال کمر مردم رو شکسته و شکی ندارم حداقل ده میلیون نفر در فقر مطلق دارن زندگی می کنن در ایران و از حداقل ها هم برخوردار نیستن!

نگاه اکثر دوستان به مساله این هست که میگن مملکت انقدر شلوغ میشه تا کلا کله پا میشهو انقلاب میشه 

در این وسط نمیدونم بهتر میشه یا بدتر میشه اما چند تا چیز جدا ذهن من رو مشغول می کنه

اولا این که بعید میدونم با کادر فعلی به نتیجه خاصی برسیم ، یعنی با همین دست فرمون پیش بریم روزی رسیدن به عراق و افغانستان هم آرزوی ما خواهد شد . 

دوما این که لزوما شرایط با تغییر کلان بهتر نخواهد شد در واقع فکر می کنم ایران یا راه شوروری شدن را در پیش گرفته یا راه کره شمالی شدن رو . 

با توجه به مولفه هایی که در جامعه ایران می بینم و این که حداقل آگاهی نسبت به قضیه وجود داره فکر میکنم راهی که در پیش گرفته شده راه شوروری شدن هست نه کره شمالی و دیکتاتوری نظامی! 

چون کره شمالی شدن لازمه اش این هست که مردمت فکرکنن خورشید به خاطر شخص خاصی هر روز طلوع میکنه ولی ایران همچین کشوری نیست.....

منتها ایران و شوروری در فروپاشی اقتصادی دارن مسیر یکسانی رو طی می کنن و این فروپاشی کاری رو که هیچ ارتش و قدرت خارجی نمی تونست بکنه به خوبی انجام خواهد داد و خیلی راحت و سریع تر از چیزی که فکرش رو کنیم کشور ورشکسته خواهد شد (البته اگر تا الان نشده باشد).

بحران های اجتماعی در سال های پیش رو قطعا چندین برابر خواهند شد و حضور بازنشستگان و در واقع نسلی که خودشان انقلاب کردند در خیابان ها با وضعیت اقتصادی فعلی چیز عجیب غریبی نیست چون همین افراد هم احتمالا قادر به دریافت حقوق خودشون نخواهند بود و از طرفی هم چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت ....

حالا همه این ها رو که بزاریم کنار صدای شکم از صدای هر اعتراضی بلندتر است و این جریان هم تشدید کننده بشود اوضاعی بس قمر در عقرب خواهیم داشت.....

به قول یه دوستی :

"اعتراضات مردمی در مشهد و شهرهای دیگر آن هم در سالگرد ۹ دی به‌شکل غم‌انگیزی طنزآمیز است.

در این میانه صداوسیما هم به رسم همیشه‌ به جای تصاویر اعتراض مردم در "این روزها"، تصاویر راه‌پیمایی وحدت‌آفرین(!)مردم را در "آن روزها" پخش می‌کند. 

وقیحانه نیست، حقارت‌بار است"

خدا آخر عاقبت همه ما رو به خیر کنه 

همین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۸
کلنگ سرسخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی