کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

فیلم دیدن من !

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۳۰ ب.ظ

دیشب ساعت یک رسیدم خونه و لپ تاپ رو باز کردم مشغول تماشا شدم!

پنج دقیقه نکشیده خوابم برد!

صبح ساعت هشت بیدار شدم دوباره پخش کردمش 

دوباره خوابم برد!

ساعت ده بیدار شدم سه باره پخشش کردم! 

باز خوابم برد!

ساعت یک و ربع بالاخره فیلم تموم شد!

فیلم روننت رو نگاه می کردم با بازی دی کاپریو، انقدر تو این فیلم هواسرد بود سه تا لباس پوشیدم کنار بخاری هم خوابیدم و دو تاپتو هم انداختم بازم سرد بود!

مگه میشه !؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۸
کلنگ سرسخت

نظرات  (۵)

۰۸ دی ۹۶ ، ۱۳:۳۳ علی رضا آهنی

سلام‼

خدا قوت

وبسایتتون خوبه

یــه کلبه وبسایتی هم ما داریم

به وبسایت ما سربزنید خوشحال میشیم

نظر بدید ذوق زده میشیم

تبایل لینک کنید میمیریم...

منتظر حضور سبزتان هستیم در :

micro1386.blog.ir
۰۸ دی ۹۶ ، ۱۳:۳۳ علی رضا آهنی

سلام‼

خدا قوت

وبسایتتون خوبه

یــه کلبه وبسایتی هم ما داریم

به وبسایت ما سربزنید خوشحال میشیم

نظر بدید ذوق زده میشیم

تبایل لینک کنید میمیریم...

منتظر حضور سبزتان هستیم در :

micro1386.blog.ir
درواقع خوابیدی بینش کمی فیلم دیدی
فیلم دیدن تایم استراحت بوده :))
پاسخ:
بله :))
کلنگ
revenant رو میدی؟

بابا چرا اینجوری مینویسی؟
پاسخ:
اره 
حال نداشتم!
شرمنده!
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۷:۳۶ هوای باروونی
چه جالب ..چه قدر حال و هوای فیلم روتون تاثیر میذاره
پاسخ:
اره دیییییییگه!
این جوریاس!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی