کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

بهمنی دیگر در راه است.....

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ق.ظ

همیشه از بزرگ تر ها به خاطر یک سری تصمیماتشون شاکی بودم و هستم!

نمی تونم بفهمم مردم چطوری از چیزی که ازش سر در نمیاوردن حمایت می کردن در سال 57!

حالا خودم تو همون موقعیت گرفتار شدم!

یعنی واقعا نمی دونم کدوم درسته یا اصلا چی میشه !

شدم تماشاچی یکی از حساس ترین برهه های تاریخی کشورم........

امروز واقعا " ری - استارت " شد ، کسی نمیدونه چی پیش میاد

تمام مدت تو کافه نشستم و چای خوردم ، همه بحثشون وقایع اخیر و اعتراضات خیابانی بود. 

واقعا معلوم نیست .......

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۶/۱۰/۰۹
کلنگ سرسخت

نظرات  (۱)

دقیقا همینطوره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی