کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

نگرانی اخیر من

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ب.ظ

سلام همراهان همیشگی کلنگ 

اول این رو میخام بهتون بگم که همتون رو دوس دارم و سعی کردم سایه نگاه تیز کلنگ از سرتون کم نشه 

همون طور که چند روز پیش گفتم بهتون مسموم شدم و متاسفانه حالت تهوع و.. سه روز زمین گیرم کرد. 

بعد این جریان متاسفانه متوجه شدم که اون جریان قدیمی روده ام باز هم شروع شده و خونریزی های شدیدی دارم. 

دیشب خیلی ناراحت بودم، خیلی 

دقع خون منو می ترسونه و ترس از عمل جراحی بیشتر از اون !

من دوس ندارم بازم عمل جراحی داشته باشم! عمل جراحی خیلی بده! خیلییییییییییییی

اصلا نمییییییییییییخام

دفعه قبل ده کیلو وزن کم کردم در عرض یک هفته 

خدایا نه!

نمیخام !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۲
کلنگ سرسخت

نظرات  (۱)

چرا باید تو مریض بشی تو این سن 23 سالگی کلنگ؟
پاسخ:
24 سالگی
به دلیل سبک زندگی غلط و عدم توجه به بدن و ورزش نکذدن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی