کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

من خرافاتی نیستم ولی......

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۱۱ ق.ظ

آقا یه چیزی بهتون بگم ؟

به قول یکی از مخاطبای وبلاگم شهرام شب پره دلش پاکه و لاجرم تشریف میاره ایران!

امروز داشتم یه کلیپ مربوط به تظاهرات اهواز رو می دیدم که جمعیت خیلی خیلی بیشتر از هزار نفر یا دو هزار نفر بود!

اون جمعیت کم کم بیست سی هزار نفر بود!

خوشبختانه یا متاسفانه باید به اطلاع خوانندگان گرامی برسونم که از نظر بنده کلنگ وقوع انقلاب یا زلزله ی سیاسی در این کشور حتمی است و به زودی اتفاقات عجیب غریب تری رو شاهد خواهیم بود.

احتمالا یه قسمتی از ماجراهای امروز رو بندازن گردن احمدی نژاد و حالشو بگیرن، یه قسمت دیگه این ماجرا  رو هم متوجه ضعف دستگاه قضا خواهند کرد!

هیچ تعجب نکنید اگر دیدیدن یهو رئیس صدا و سیما برکنار شد ، هیچ تعجب نکنید اگر یهو یکی در حد وزیر یا رئیس قوه دستگیر شد یا یکسری شخصیت ها رو آوردن پای میز محاکمه!

هیچ تعجببببببببببببب نکنید!

ایضا هیچ تعجب نکنید اگر تا دو روز دیگه نت نداشته باشیم که بتونیم براتون تحلیل های اوضاع مملکت رو روایت کنیم!

کاری ندارم فقط می دونم که بیشتر از یک سال این وقایع طول نخواهد کشید و سرعت تحولات با شدت عجیبی بیشتر خواهد شد. 

شاید بگین مخم تاب برداشته  نه این طور نیست 

ببینین من نه با بچه های بالا می گردم نه خبری از عالم غیب دارم نه جن گیرم نه هیچ چیز دیگه 

ولی یه حسی به من میگه به نقطه پایان رسیدیم و یک بار واسه همیشه همه چی تموم میشه!

البته نمیگم این اتفاق خوب هست یا بد هست چون اصلا دربارش نمیشه نظر داد و من هم همیشه از انقلاب گرسنگان ترس داشتم و دارم فقط به چشم یه احساس به این قضیه نگاه کنید نه بیشتر!

اگر نت درست و حسابی نداشتم بقیه ماجرا رو از طریق رسانه ها پیگیری کنید ولی ناموسا اگه این اتفاق افتاد به من رفرنس بدین تا اسمم در تاریخ جاوید بشه!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۴
کلنگ سرسخت

نظرات  (۶)

کلنگم
دقیقا همینطوره

پاسخ:
:))
نظرات بقیه رو بخون واسه همین پست ببین ملت چی میگن!
برو بابا
جمعیت میلیونی رو نمی‌بینی؟! کوری؟! :))
پاسخ:
من کور و  تو بینا!
هر دو میبینیم!
هم آخرین پستت طولانی بود پدرمون دراومد خوندیم
هم دیگه پست نمیذاری :||
خبر خاصی نمیشه

این مملکت همینجوری هست!
پاسخ:
از شاه هم اگه دی ماه سال 56 می پرسیدن که به نظرت چی میشه میگفت هیچی!
Never sa Never Again!
نظر شما محترمه

اما من اثری از اتفاق بزرگ نمیبینم
پاسخ:
به روز گرامی نگفتم امروز یا فردا میشه! 
بالاخره در یکی دو سال اخیر میشه!
چقدر شرط میبندی؟
 :)
پاسخ:
به سوی چراغ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی