کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

چه می شود کرد؟

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ب.ظ

دوستان 

عزیزان

همراهان!

وارد دوره ای شدیم که بازگشت ازش غیرممکنه!

دوره ای که نمیدونم اسمش رو چی باید گذاشت !

من دو بار در زندگیم سخت بیمار شدم در حدی که بستری شدم و تا پای جون دادن داشتم می رفتم ، هر دو بار هم تحولات اجتماعی وحشتناکی اتفاق افتاد که بخام براتون بگم تعجب می کنید!

انگار باز هم این دوران داره تکرار میشه و با عمل جراحی که باید انجام بدم یحتملا باید منتظر خیلی اتفاقات باشیم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۶
کلنگ سرسخت

نظرات  (۳)

آخی کلنگ دعا میکنم زود خوب شی
پاسخ:
مرسی
میگم تو وبلاگ و این چیزا نداری؟
اصلا شرمنده میکنی هر سری میای نظر میزاری من مثل بز اخفش فقط واست سر تکون میدم :|
مترسکم همینطوریه
درباره هر چیری بنویسه. همون اتفاق می افته
----
آرزوی سلامت دارم واستون
:))))

نه تو  بعضی وقتها جواب میدی. بعضی وقتها هم ظاهرا سر تکون میدی. بیخیال. 

من وبلاگ دارم و ترجیح میدم تنها خواننده ای که میشناسمش خودم باشم چون نمیتونم مثل مریم راحت بنویسم در حالیکه میدونم مثلا کلنگ و سارا میخوننش و یسری مشکلات دیگه هم داره..
پاسخ:
آهان!
از مخاطبای وبلاگ مریمی که اومدی این جا!
حله 
من به بعد مثل کژدم دم تکون میدم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی