کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

روز یکم

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۱۳ ب.ظ

بعد صد سال بنا به توصیه پزشک رفتم باشگاه 

دیروز که جمعه بود رفتم ولی کل باشگاه های شهر بسته بود و دست از پا دراز تر با یه ساک وررشی برگشتم خونه!

امروز تمام برنامه روزانه ام رو انجام دادم و حس خوبی دارم که بالاخره یه تکونی به خودم دادم!

اما باشگاه خیلی چسبید!

متاسفانه بعد از اون مصدومیت بد موقع چند سال پیش و التهاب مچ خیلی از حرکات رو نمی شد برم ولی خب با چند تاش شروع کردم تا ببینم چی میشه!

بازم خدا رو شکر 

هیچ وقت ناسپاس نیستم 

دم همه گرم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۳
کلنگ سرسخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی