کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

جمعه ها

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ

این هفته 19.75 شدم !

در واقع 97 درصد برنامه هفتگیم رو اجرا کردم و فقط این سه درصد مابقی رو اجرا نکردم!

حالا هم با خیال راحت نشستم تو خونه و دارم لذت می برم!

کتاب موردعلاقمو خوندم، موزیک مورد علاقه ام رو گوش دادم و میخام عصر هم برم قدم بزنم و شاید به یکی از دوستان هم سر بزنم. 

برنامه هفته بعد رو هم چیدم در حد لالیگا!

فقط منتظرم که شنبه بشه برم تو کارش! 

خدایا شکرت!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۹
کلنگ سرسخت

نظرات  (۲)

من الان دقیقا وضعیتم برعکسه :)))
من شبیه صبا شدم
دارم خر میزنم.
مثل خر کار میکنم.
خیلی خوبه ، حتی آدم اینجور موقعااکسیژنی ک داره ب سلولاش میرسه رو حس میکنه 
پاسخ:
دقیقا !
حتما این کار رو کن خیلی اثر داره! خیلی زیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی