کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

برف

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ب.ظ
بالاخره بعد از بقیه جاهای ایران این شهر ساحلی هم برف به خودش دید و چه برفی هم داره می باره انصافا!
برف همیشه واسه من یادآور پدرم بود که از شرکت میومد خونه و مثل آدم برفی بود. 
برف واسه من آدم برفی ساختن با خواهر کوچیکم بود!
برف واسه من برف بازی تو کوچه بود!
برف واسه من یعنی تماشای بارش برف از پشت پنجره و نگاه کردن و دست کشیدن به غذای روی بخاری....
برف واسه من چکمه های بلند پلاستیکی بود و یخ زدن انگشتای پام!
برف واسه من گرم کردن پاهام رو شوفاژ مدرسه بود و تهدیدهای همکلاسی ها به لو دادن من به ناظم!
برف واسه من کنار بخاری خوابیدن بود و هست 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۸
کلنگ سرسخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی