کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

سومین هفته !

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲ ق.ظ

خب دوستان خیلی خیلی حالم خوبه چون موفق شدم سومین هفته متوالی برنامه هامو به خوبی پیش ببرم و قدم بزرگی بردارم.

سه هفته یا 21 روز به این دلیل بسیار مهم هست که یعنی اون عادت تثبیت شده و حالا می تونم برای قدم بعدی یا برنامه بعدی حرکت کنم.

اگه موفق شدم عادت سحرخیزی رو هم در خودم ایجاد کنم و هر روز صبح مثل بچه ی آدم به جای 8 صبح ساعت 5:45 دقیقه از خواب بیدار بشم شک ندارم ، شک ندارم سال 97 بهترین سال زندگی من میشه!

به این دلیل سحرخیزی برای من مهمه که اگه سحرخیز باشم فرصت مطالعه دارم، فرصت نوشتن دارم ، از همه مهم تر فرصت فکر کردن دارم!

چیزی که این روزا در قحطیش به سر میبرم و اصلا همچین وقتی رو پیدا نمی کنم!


--------------------

با مربی باشگاه صحبت می کردم گفت هفته بعد باید با برنامه تمرین کردن رو شروع کنم. 

بهم گفت دو الی سه سال تمرین کنم بدنم از این رو به اون رو میشه و همه چیش ردیف میشه........


یکی از آرزوهای دیرینه من همینه که بدنم رو به یه استایل خیلی خوبی برسونم و از این حالت دراز بی شکل به حالت دراز باشکل برسم!

عشقم هم این هست که فیتنس کار باشم نه از این گولاخ ها!

والسلام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۳
کلنگ سرسخت

نظرات  (۱)

من یه آیدین میشناختم ک گولاخ بود 
آفرین میتونی 🌷
پاسخ:
خخخ 
اون دیگه کی بود ؟
نه من یه کلنگ سر سختم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی