کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

کاخ آرزوهای من

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰ ب.ظ

سلام

امیدوارم حال همگی خوب باشه به خصوص غزل ، مریم و اون یکی دختره خنگه :)))

عارضم خدمت شما که این هفته اولش خیلی ناجور بود و مدام گیر بودم و متوجه شدم که به هیچ وجه من الوجوه من نباید شب ها بیدار باشم و جغد بشم چون کاملا مستعد افسردگی میشم.

از طرف دیگه این که با کار و همت مضاعف نیمه دوم هفته رو خیلی خوب پیش بردم و تونستم تقریبا به 90 درصد اهداف این هفته هم دست پیدا کنم.

ضمنا کتاب "غرور و تعصب"  و " انقلاب امید" رو خوندم .

الان هم دارم " رابینسون کروزوئه" رو می خونم :))

کلا مشغول پول درآوردن ، پرداخت بدهی ها ، ساخت ارتباطات جدید و مطالعه کردنم....

زندگی کمی سخت ولی تا حدودی هم شیرینه.

خدایا ممنونم ازت

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۹
کلنگ سرسخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی