کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

کلنگ تراکتور می شود!

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۴۴ ق.ظ

سلام صبح زووووووووووووووووووووووووووووود همگی به خیر!

به طرز عجیب غریبی درهای دنیا به روم باز شده  و کارام خوب پیش میره. 

می دونین چرا؟

چون دست از لجاجت برداشتم!

چون انقدر احمق بودم که هر چی می خواستم رو از خدا نمی خاستم بلکه از بنده های خدا می خواستم و اونا هم میزاشتن تو کاسم!

الان دیگه اون شکلی نیست و سعی میکنم تا خدا رو دارم غم نداشته باشم.

شنیده بودم کاسب رفیق خداست ولی باورم نمیشد!

روزی هزار و صد مرتبه بابت این که این نکته رو فهمیدم خدا رو شکر می کنم.

یک بار امتحان کنید فقط!

جای بنده های خدا از خود خدا بخاین ببینین چه معجزه ای اتفاق میفته تو زندگیتون!

خداجون ممنون ازت 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۳۰
کلنگ سرسخت

نظرات  (۲)

۳۰ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۳۰ پوریا قلعه
سلام دوست من

توی این کانال عضو شو و درساشو بخون...

https://t.me/abbasivaladi
خوبه .... 
من هیچ وقت از خلق نخاستم ولی خدا هم .. چی بگم ... 
پاسخ:
از خدا بخاه، فقط ازش بخاه ببین چی مشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی