کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

معرفی کتاب

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۳۱ ب.ظ

سلام حضرات  و بانوان فخیمه 

میخام تو این تعطیل بازار واستون یه کتاب معرفی کنم بلکه زندگی شما هم یه تکونی بخوره . 

ببینید من نه بازاریاب انتشارات هستم ، نه بازاریاب انتشاراتش هستم نه پولی جیبم میره پس کون لقتون اگه نمی خونید 

اسم کتاب هست : "زندگی برازنده من" از بنیاد فرهنگ زندگی 

مختصر و مفید بخام بگم ما یه سری الگوهای کهن و قدیمی براساس افسانه ها در وجود و روانمون داریم که سرنوشت ما رو تا حدود زیادی این ها تعین می کنن. 

اولین بار هم یونگ متوجه این جریان شد. 

بنابراین اگه میخاین علت 95 درصد تعارض ها ، بدبختی های زندگی ، مشکلات و ناسازگاری هاتون رو بفهمین این کتاب رو بخونید. 

والسلام 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۴
کلنگ سرسخت

زندگی برازنده من

نظرات  (۳)

 گذاشتمش تو لیست
پاسخ:
قبلش کتاب "شجاعت " اثر دبی فورد رو بخون وگرنه خوندن این کتاب خیلی کمکت نمی کنه! 
تمام تمرینات اون کتاب رو هم انجام بده.
کتاب شجاعت خوندنش و انجام تمریناتش یک ماه برای من طول کشید! 
سرسری نگذرون!
  پس میذارمشون تابستون چون الان وقت نمیشه

  مچکرم کلنگ جان
پاسخ:
خواهش میکنم دخترم 

پیداش کردم!

هیچوقت وقت نشد و منم به کل فراموش کردم!

اون تابستون متفاوت ترین تابستون زندگی روم تجربه کردم!

پاسخ:
ایمیل زدم بهت 
چک کن :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی