کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

پلن B

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۰۲ ب.ظ

سلام بچه ها 

با اتفاقاتی که دیشب برام رقم خورد تصمیم جدی گرفتم برای رفتن از ایران.....

دیشب از شب های تلخ زندگیم بود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۱
کلنگ سرسخت

نظرات  (۳)

خوبی کلنگ ?
چقدر بد ک همه دلمون میخواد  بریم ، اونم از روی فشار داخل وطن ن اینکه اونجا بهشت باشه ، فقط بخاطر وحشتناک بودن شرایط اینجا :(
هرجا بری حالت خوب خوب باشه 🌷
پاسخ:
ممنون 
من عاشق این کشورم و دوس دارم درستش کنم و همیشه از آدم های ترسو و بزدل بیزار بودم ولی الان به این نتیجه رسیدم که کسی که بخاد کوه را جا به جا کنه زیرش دفن میشه.
متاسفانه گریزی نیست .....
کنجکاو شدم.چه اتفاقی بوده که شده تیر خلاص؟
برو با دل آسوده هم برو.
پاسخ:
این که یک ملت می گویند چیزی را می خواهیم و یک قدرت می گوید بیلاخ نمی دهیم! 
یکی از آدم های مهم زندگیم که همیشه برام سوال بود چرا تا حالا نرفته رو دیدم ، باهاش صحبت کردم و بهم گفت نرفته چون نتونسته و علی رغم میل باطینش به من هم توصیه کرد که قبل از این که دیر بشه هر طور شده از کشور در برم .

قسمت غمگینش همینه 
ببین چی میشه ک آدم دلبستگی و عشقو میذاره و میره 

پاسخ:
دقیقا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی