کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

آنچه گذشت یا چرا من تصمیم گرفتم که از ایران برم ؟

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۲ ب.ظ

خب سلام خدمت همه کلنگ بازهای عزیز که قلبشون به عشق کلنگشون می تپه 

آقایون و خانوما خصوصا غزل با معرفت و مریم گمشده و اون یکی مریم نامرئی که می خونه ولی نظر نمیده ! عرض ادب دارم خدمت همه تون!

چند وقت پیش دکتر ..... اومد دفترم و نشستیم به صحبت کردن. یکی از دلایل نرفتن من به خارج و فکر نکردن به این مساله همین حضور دکتر ... در ایران بود که مثل شیر وایساده و فقط خیر ازش ساطع می شه!

بهش گفتم چرا تا به حال نرفتی؟! 

خیلی ساده جواب داد گفت چون فکر می کردم درست میشه و درست نشد و قرار هم نیست درست بشه!

پرسیدم با این وضع توصیه تون چیه ؟

گفت توصیه میکنم هر کس که میتونه " حتما" بره!

همین جای قضیه حجت بر من تموم شد و فهمیدم عمری به خیال واهی خودم رو معطل کردم!

از طرفی فروردین ماه که با مهندس.... صحبت می کردم تاکید شدیدی می کرد که احمق جان! تو تک پسری تا قبل از این که مثل من بدبخت بشی و گیر یه قرون دو زار تو این جامعه بیفتی جل و پلاست رو جمع کن و در رو! واینسا که یه روز هم اگه وایسی باختی!

از اون ور قضیه یک سال بود که حامد بهم میگفت که کلنگ نمون چون اگه بمونی این جا به سرنوشت من گرفتار میشی و گاوت زایدس! 

هی می گفتن و هی تو کتم نمیرفت!

ولی جوری بهم الهام شده باید برم که حد نداشت!

منتها یه سوال که واسم وجود داشت اینه که چرا امثال علیرضا شیری یا سهیل رضایی از این مملکت نمیرن و من در مقایسه با اینا کی هستم که بخام این قدر خودخواه باشم ؟

به همین نیت کوبیدم رفتم تهران و نمایشگاه کتاب تا دو نفر رو زیارت کنم. یکی سهیل رضایی و یکی نفیسه معتکف! 

دومی حرف آخرشو اول زد و گفت که حتما هر چی زودتر برم و شک نکنم!

اولی هم گفت که خودش هم داره به رفتن فکر می کنه و کلی حرف های دیگه که غیرقابل وصفه بیانش! 

وقتی ازش خواستم برام چند خط یادداشت بنویسه این رو نوشت :

" هیچ جمله ای وجود ندارد که منتقل کننده خرد کل هستی باشد 
همه جای دنیا هم بهشت دارد هم جهنم ، مهم مسافر است که ویزای کدام یک را گرفته است و این ویزا یعنی شرایط درونی ما" 


تصمیم رو گرفتم جوری زندگی کنم که انگار آخرین روزای زندگیمه! 

به جرات میگم بهترین نمایشگاه کتاب عمرم بود. 

فرآیند مهاجرت شروع شد.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۵
کلنگ سرسخت

مهاجرت

نظرات  (۲)

هر جا باشی موفق باشی 
اینور ،اونور 
هررررجا 
پاسخ:
مرسی :)
امیدوارم به چیزهایی که دوست دارید برسید....
پاسخ:
متشکرم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی