کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

دلایل و موانع من برای مهاجرت

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۵۶ ق.ظ

سلام 

تصمیم گرفتم برای خودم و برای شما یک کار جالبی انجام بدم!

این کار جالب چی هست ؟

این که این وبلاگ رو به شکل یک diary  در بیارم که از اول چی تو سرم می گذشته و چی داره میگذره  و همچنان چی خواهد گذشت!

کسی که این وبلاگ رو می خونه می تونه به صورت روز به روز در جریان افکار، احساسات  و مشکلات یک انسان که قصد داره وطنش رو ترک کنه قرار می گیره و هر چیزی که پیش میاد رو سعی میکنم در کمال صداقت بنویسم مثل بقیه نوشته هام.

 

چرا من تصمیم به مهاجرت گرفتم؟

دلایل اصلی و عمده ی من برای مهاجرت این موارد هست :

1- شرایط بد در شاخص های کلان در منطقه خاورمیانه و کشور ایران 

2- استرس زندگی کردن در ایران  که متاسفانه هر سال داره بیشتر و بیشتر میشه 

3- حاکمیت تفکر قرون وسطایی بر مملکت و عدم امکان اصلاح با سیستم فعلی 

4- نگرانی نه به خاطر خودم بلکه به خاطر آینده نسل خودم در این سرزمین 

5- تغییر شرایط خانوادگی 

6- ماجراجویی

7- دریافت پاس کانادایی و دور شدن از محیط بسته 

 

مشکلات اصلی من هم فعلا :

1- نداشتن مدرک IELTS

2- نداشتن سابقه کار رسمی قابل انتقال به آن ور آب

3- نداشتن پول کافی برای مهاجرت 

 

 

برنامه من این هست که طی یک پروسه ی نهایتا سه ساله کار خودمو انجام بدم و راهی بشم و برم

انشالله اگر موفق شدم تجربیاتم در اختیار بقیه هم قرار خواهد گرفت

ارادتمند شما 

کلنگ 

 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی