کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

حال بد

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۴۶ ب.ظ

سلام 

امروز ظهر رفتم واسه تامین مالی یه کاری و موفق نبود. 

فشار وحشتناکی بهم وارد شد چون شب قبلش هم خوب نخوابیده بودم و صبح بدون صبحونه زده بودم بیرون.

وقتی دم ظهری رفتم تا پییگر احوالات دلار کانادا بشم و وضعیت آشفته رو دیدم خیلی خیلی حالم بدتر شد. 

به حدی حالم بد شد که نتونستم برم شعبه و افتادم خونه. 

شاید باورتون نشه ولی وقتی بیدار شدم ساعت هفت غروب بود و هزار نفر بهم زنگ زده بودن.

تا همین الان محل کارم هستم چون یکی از مشتریان ویژه ام که روانکاو باشه اومده بود دفترم و داشت درد و دل می کرد. دو ساعت تمام نشست و شدم سنگ صبورش...

خداوکیلی خداوکیلی هیچ کاردیگه ای نه از دستم برمیاد نه چیزی ولی می تونم خوب باشم و سنگ صبور باشم. 

با خودم عهد کردم که همه چیز رو به خود خدا بسپارم و شک ندارم که خدا برای من بهترین سناریو ممکن رو میبینه و به نحوی باورنکردنی سر از بهترین جا درمیارم. 

شک ندارم 

فقط نباید اجازه بدم ابلیس نااامیدی به من چیره بشه و از زندگی ساقطم کنه. 

امروز کاری که کردم در راه هدف بزرگم  یعنی مهاجرت به کانادا:

1- رفتم تامین اجتماعی و راجع به جور کردن سابقه کار پرسیدم و فهمیدم که باید اسممو تو لیست یه شرکتی رد کنم . 

2- زبان کار کردم . 



این روزا هم می گذره.....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۹
کلنگ سرسخت

نظرات  (۲)

حق دارید اما هیچ وضعیتی پایدار نیست ، شما که دلتون گرمه به خدا یه درایی رو فقط خودش 
براتون باز میکنه و بلاخره خیر براتون پیش میاد ...

چه خوب که در جهت هدفتون کاری انجام دادید ... حتی اگه کوچیک باشه ...
من هدفم واضحه اما انقد تنبلی میکنم که مدام عذاب وجدان دارم!
پاسخ:
درد داره دوست عزیز
امروز قلبم گرفت از این همه نامردی.....

ولی خب بنا به فرمایش جناب استفان کاوی روی حوزه ای که می تونم کاری انجام بدم وقت میزارم و این طوری حداقل یه حرکتی می کنم و خلاص 

اگه خیلی ناامید شدید کتاب "انسان در جستجوی معنا" اثر ویکتور فرانکل رو بخونید. 

امیدوارم شما هم به هدفت برسی
برای رسیدن به هدف باید هر روز یک کار هر چند کوچیک رو انجام بدی، تاکید میکنم "هر روز"
میدونم درواقع داشت در قالب امید دهنده و انرژی مثبت حرف میزدم :)
وگرنه دیشب خودم پای حرفای ترامپ یه دل ِ سیر اشک ریختم ...

مرسی از پیشنهادات ... حتما ... 
پاسخ:
درک می کنم 
ما به آرزوهامون یک "نرسیدن" بدهکاریم......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی