کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

عاقبت این نردبان افتادنی است...

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۰۱ ب.ظ

امروز با خبر شدم که "همت" مرده و تشیع جنازه اش هست.

ظهر که از ساری برگشتم رفیقم گفت. همت کسی بود که کارهای تعمیراتی و بازسازی دفتر رو قرار بود انجام بده واسم. 

یکی از بی حاشیه ترین آدم های دنیا و یکی از بهترین های ایران مرد. 

وقتی فکر کردم که تشیع جنازه من چطور ممکنه بشه خیلی تو فکر رفتم......

ناراحتم شدیدا چون میخواستم همت رو بیمه عمر کنم و اگه همچین کاری می کردم حداقل 100 میلیون گیر زن و بچه بیچاره اش میومد. 

اشتباه و کم کاری من باعث چه فاجعه ای شد. 

روم نمیشد دختر کوچولوش رو دلداری بدم. شاید اون ندونه من چیکار کردم ولی خودم خوب می دونم که چی کار کردم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۵
کلنگ سرسخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی