کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

کابوس

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۲ ق.ظ

تا حالا شده تو خواب خواب ببینید؟

مثل فیلم اینسپشن!

من دیشب این جوری شدم و خواب دیدم که دارم خواب میبینم و پدرم فوت کرده! 

به قدری حالم گرفته بود که حد نداشت ، صبح با زنگ های متوالی خواهرم از خواب بیدار شدم و انقدر ترسیده بودم که فکر کردم خوابم واقعی بوده و خودمو آماده کردم واسه این داستان.....

خدا رو شکر که نبود و نشد!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۹
کلنگ سرسخت

نظرات  (۲)

خدا رو شکر که فقط یه خوابِ بد بوده!
خدا پدرتون رو براتون حفظ کنه.
پاسخ:
مرررسی
منم یه بار خواب دیدم که درونش یه خواب دیگه دیدم. از خواب دوم بیدار شدم. وارد خواب اول شدم. اون چیزی که دیده بودم به واقعیت پیوست. از خواب اول بیدار شدم. 

نگران نباش!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
عجب!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی