کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

دل لعنتی 2

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۷ ق.ظ

سلام به همه ی دوستداران و عاشقان کلنگ

بالاخره دل رو به دریا زدم، اومد دفترم و دیدیم همو . 

خیلی دوست داشتنیه، خیلی خواستنیه!

ساعت دو شب بالاخره غرور و ترس رو گذاشتم کنار و بهش گفتم ، اتفاقا برخورد خوبی داشت و قضیه حل شد!

به همین راحتی!

مرسی از بچه هایی که بهم دل گرمی دادن ، مرسی از عاطی (جیک جیکو)  و بقیه که دل کلنگو شاد می کنن.

مرسی بچه ها!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۳
کلنگ سرسخت

نظرات  (۳)

تبریک شادوماد :))
پاسخ:
خخخ
حالا ببینیم کار تا به کجا میرسه 
تمام گزینه ها روی میزن 
لی لی لی لی  لییییی🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎉
😍😍
ب شادی همیشه 💞
پاسخ:
:)))
مرررسی
داری زن میگیری؟

تو از من چند سال کوچیکتری وقت زن گرفتنت نیست.

بذار من شوهر کنم.
بعد تو چند سال بعدش زن بگیر.
پاسخ:
سلام 
ببین بحث زن گرفتن نیست. من کاملا در مورد ازدواج به یه تئوری مشخص رسیدم .
من این دختر رو دوست دارم و می خام باهاش باشم (نه لزوما با ازدواج)
تا هر وقتی که دوسش داشته باشم و دوسم داشته باشه می خام باهاش باشم. 
بهش گفتم دارم برنامه ریزی می کنم واسه کانادا اومدن  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی