کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

جمعه ها و خدا

جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۲ ب.ظ

چند روز پیش جایی دعوت بودم و میزبان محترم شراب آورد و حسابی رفتیم بالا. 

در کل خیلی خوب  و ریلکس بودم. 

خیلی ازش تشکر کردم ولی بعدش یاد یه چیزی افتادم.

بابت این همه خوبی های زندگی چقدر از خدا تشکرکردم تا حالا؟ 

تشکر فقط زبونی نست، یعنی تونستم چه تاثیر خیری در زندگی دیگران بزارم و چه حرکت مثبتی انجام بدم ؟

چه قدر به حدی از رشد که خداوند برام تعیین کرده بود رسیدم ؟ چه قدر تونستم خوب باشم ؟ 

چرا همیشه به چیزایی که بی ارزش بیشتر از حد اهمیت میدم و زندگی رو به کام خودم تلخ می کنم ؟

خدایا عمیقا و صمیما بابت نعمت هایی که بهم دادی ازت ممنونم و قول میدم تلاش کنم به جایی برسم که حقم هست .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۰
کلنگ سرسخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی