کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

مسیر درست

سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۳۱ ب.ظ

خوشحالم که تو مسیر درستم . 

دوس ندارم یک لحظه حالم رو به هیچ آینده و هیچ گذشته ای بفروشم!

گذشته مثله یه توالت بین راهیه، آدم نشاشیده باید ازش فرار کنه!

آینده هم مثله مقصدیه که اسمشو بلد نیستی. 
ممکنه همین حالت آیندت باشه. 

ختم کلام این که مراقب باشین بند رو آب ندین.

امروز پرسپولیس رفت فینال آسیا و خوشحالم که زنده ام و این اتفاق وقتی که در ایران بودم افتاد. 

خدایا ازت ممنونم 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۱
کلنگ سرسخت

نظرات  (۲)

کلنگ میدونستی من پرسپولیسی نیستم؟
ولی خیلی خوشحالم که پرسپولیس اومد بالا
وقتی میای یه کشور دیگه
میبینی که خیلی خیلی مهمه پیشرفت کشورت. و دیگه یادت میره پرسپولیسی بودی یا استقلالی.
پاسخ:
می دونستم که پرسپولیسی نیستی ولی می دونم که همه چیز برات مهمه.
از اون آدم هایی هستی که توجه می کنی به جزئیات  و خب دیول لیوز این دیتیلز!
در هر صورت امیدوارم که باعث افتخار مملکتمون باشیم نه مایه ننگش!
کلنگ خنگول ما دو ساله همو میشناسیم. من یادمه اون اول اول اول وقتی تازه اومده بودم اینجا درباره تیم وورک داشتم مینویشتم که تو هم اومدی اینجا خاطرات کتم خوردنت رو نوشتی. نزدیک دو ساله!
پاسخ:
وای باورم نمیشه!
چقرد سریع گذشت!
کی باورش میشه!
من فکر می کردم کمتر از یک ساله!
کلنگ داغون شد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی