کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

حقایق نافرم زندگی

شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۳۷ ب.ظ

یه سری حقایقی هست که میخام با شما به اشتراک بزارمشون
ببینید بچه ها به قول یه رفیقی: 
"بد بودن من بقیه رو به کشتن میده خوب بودنم خودمو.اگه بخام آدم خوبی بشم باس زنده بمونم نه؟......
میدونم دارم چرند می گم ولی لطفا گوش کنید!

اون چیزهایی که ارزش انتخاب کردن داره از دست من و شماها بیرونه، فقط چیزهایی رو میشه انتخاب کرد  که یا مجبور باشی انتخاب شون کنی یا بود و نبودش اصلا فرقی نکنه

آدمی که کسی تو زندگیش نباشه آدمه خطرناکیه . این یعنی هیشکی تو این دنیا  دوست داشتنی نیست که یه نیم نگاهی بهش بندازی .آدم این طوری زیاد دووم نمیاره .آدم ها باید همدیگه رو دوس داشته باشن . این تنها راهیه که شاید بشه باهاش زندگی رو تحمل کرد
من هنوز هم به دوس داشتن محتاجم اما بدبختانه در بدترین موقع ممکن اعتقادمو بهش از دست دادم"


دخترهای ایرانی بیمارن ، روحشون بیماره، گرفتارن، هر دختر خوبی رو می بینم یا با یه دیوث ریخته رو هم که تا گردن تو گه گرفتارشه، یا این که داره دوره ی افسردگیشو طی میکنه و یا این که مچل یه دیوثه که ببینه چی کار میخاد کنه !

من دیوث نیستم، عوضی نیستم، احتیاج به دوس داشتن دارم . معنا میخام میخام زمین رابطه خودمو شخم بزنم و بزرگ شدن درختاشو به چشم ببینم ولی هر وقت که همه چیز اوکی هست از خواب یم پرسم.  

همه چیز داشت می رفت به بهتین شکل سر و سامون پیدا کنه ولی به گه ترین شکل به گند کشیده شد 

حیفم میاد واسه این که جلوی دیواری به اسم جامعه وایسادم و دارم مشت می کوبم بهش و چیزی رو ازش طلب می کنم که نداره ، فقط به ریشم می خنده 

متاسفانه غرایز تو ایران حرف اولو میزنه ، نه اینکه من تحفه ای باشم و این حرفو بزنم ولی من تکلیفم نسبت به بقیه مشخص تره. در این حد مشخصه که وقتی می خام به کسی پیشنهاد بدم قبلش یه خودارضایی درست حسابی میکنم تا بتونم بین امیالم 

حالم از این سطحی نگریه بهم میخوره، تقریبا از همه دخترا بدم میاد، دوس ندارم به دنیای هیچ کدومشون نزدیک بشم .

طاقت طرد شدن دیگه ندارم، طاقت مقایسه شدن ندارم  طاقت خواسته نشدن ندارم، طاقت مفید نبودن ندارم. 

شکست عشقی از کسی نخوردم که بخام براتون قطار کلمات ردیف کنم ولی حیفم میاد از دخترای با کیفیتی که خودشونو به باد میدن ، من اگه خواهر کوچیک تر داشتم بهش یاد می دادم. خیلی چیزا رو یاد می دادم . میفهموندم بهش که ارزش واقعیتش چیه . 

ترکیدم، پوسیدم مثله میوه ای که میرسه ولی چیده نمیشه . بی حاصلی اذیتم میکنه . بی کسی این مدلی اذیتم میکنه. 

به همین سوی چراغ به ده تا دختر دور و برم پیشنهاد بدم نه تاشون نه نمیگن ولی سی این نیستم که دنبال چیزی برم که میدونم آخر عاقبت نداره. 

هر جا که هرکاری خواستم کردم ،  روابط سطحی رو هم دیدم ولی تهش هیچی نیست ، یعدش فقط خودت می مونی و حس مچاله شدن و توهین به خودت . 

نه این جور نمیشه بچه ها 

دیشب نخوابیدم و مدام به همین چیزا فکر کردم . 

مفصلش رو بعدا براتون میگم 

کلنگ تنهاست، تنها تر از همیشه


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۴
کلنگ سرسخت

نظرات  (۱)

چی شده کلنگ؟
من بهت ایمیلم رو دادم و گفتم بهم پیام بده. چه اتفاقی افتاده؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی