کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

هم خاک

پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۱۰ ب.ظ

یه سری آدم ها هستن که هیچ وقت ندیدیشون 

هیچ وقت درگیرشون نبودی ولی یهو پیداشون میکنی و فکر میکنی وای ما چقدر اشتراکات زیادی داریم با هم! 

خیلی عجیبه برات که چطور من این بشر رو این قدر خوب می فهمم! 

چند تا از این دوستا رو دارم که خیلی برای شناختنشون و داشتنشون خوشحالم 

نیلوفر که تو شیکاگوس ،‌ یه آدم که توی کاناداس،‌یه بابای دیگه ای که الان تو فرانسه هست ‌،‌مهرداد که توی آلمانه ، کوزی که توی ترکیه اس ،‌کریستین که توی آلمانه ....

راستش می دونید چیه ،‌من لخت به دنیا اومدم و لخت از دنیا می رم و هیچ وقت هیچ چیز رو واقعا متعلق به خودم نمی دونم ولی ثروت واقعی  من دوستای خوبی هستن که دارم . 

به جز یه نفرشون بقیه این وبلاگو نمی خونن و اصلا از وجودش بی خبرن ولی برای همه ی این دوستام آرزوی محبت و آرامش میکنم.

امیدوارم از ما انسان ها به جز پول انسانیت هم به یادگار بمونه.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۳
کلنگ سرسخت

نظرات  (۳)

امیدوارم
پاسخ:
لعنت بهت .باشه؟

چرا اینها همه توی خارجن و حتی یکیشون ایران نیست :D
ای اجنبی پرست :)
بلا بلا بلا :)
:D
شلوغ کنی با اکانت کلنگ2_منصور دوانیقی می آیند :)
پاسخ:
نمی دونننننننننننننننم چرا که 
واقعا واسم سواله 
کلنگ این برای بار صدم
فکر نکن توی خارج ریختن و هرکی میاد خارج روشن فکره
کسی که خارج میاد فقط یا پول داشته و وکیل گرفته یا که حال داشته و خودش مدارکش رو اوگرنایز کرده و فرستاده.
میدونم میدونی ولی خواستم باز تکرارش کنم!
پاسخ:
میدونم می دونم!
من گفتم دوستای خوبم اون جان نگفتم چون رفتن اون جا خوب شدن!
خاوری هم اون جاست :| 
اثبات شی نفی معنا نمی کند!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی