کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

واگذاری حیوانات!

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۱۶ ق.ظ
یه نکته جالب در مورد حیوانات و کسانی که دور و بر حیوانات می پلکن تو ایران وجود داره :
دسته اول: کسانی هستند که می خان مخ بزنن و خود نمایی کنن و یه سگ یا گربه بدبخت می گیرن و فقط سوار ماشینش می کنن و میرن دور دور یا باهاش عکس و استوری تولید می کنن و دهن سگه یا گربه رو هم به گائیدن میدن میره! یعنی وقتی هوسش از سرشون افتاده دکشون می کنن میرن! مثل من! منتها من چون میدونم این جوریم گربه یا سگ یا هییچ چیز دیگه نمیارم که نگه دارم!
دسته دوم : کسانی هستند که سگ یا گربه مادر مرده رو میخان تا یه جور بی خطری ابراز عواطف کنن و از جنس مخالف هم کیر نخورن ! نمونش کیا؟ نمونش اون دوست محترم بنده که کلا خودشو وقف گربه کرده و حاضر نیست با یه دخترسر صحبت رو هم باز کنه!

دسته سوم: کسانی که دوس دارن یه سرگرمی داشته باشن ولی روشون نمیشه برن سراغ اسباب بازی ودر نتیجه حیوانات رو انتخاب می کنن !
دسته چهام: کسانی که میخان حیوون داشته باشن و حیوان جزئی ازشون باشه. 

تقریبا میشه کمتر از 5%!

مابقی همه دنبال کس کلک بازین!

تو پیج این آدما هم برین یه مسخره بازی هایی دارن که نگو و نپرس!
من یه مطلب خوندم که آقا حیوانات رو نخرید و به جاش رایگان بگیرید! اسمشم گذاشتن واگذاری!

یکی از دوستان مونث ما یه گربه می خواست منم براش یه گربه جور کردم از همین واگذاری ها! به ما گفتن گربه شون ترسوئه ولی زود عادت میکنه و گفتن خیلی آرومه!
به شمشیر آخته شمر ابن ذی الجوشن که من گربه کثیف تر، بی خود تر و مزخرف تر از این گربه ندیدم!
اولا میکس دو رنگ بود که خیلی کثیف بود، ناخوناش بلند و بسیار ووووووووووحشی!
یعنی این ده روز تمام رفت یه گوشه زیر تخت و اصلا بیرون نیومد و من نهایتا سر زدم اون جا که ببرمش حموم دیدم دیوث منو دیده داره خودشو میزنه به اون راه ، منم سریع یه معارفه برگزار کردم و گرفتمش بغلم تا بفهمه من نیت بدی ندارم ولی دیدم بلافاصله چنگم زد و پرید پایین و بدو رفت زیر تخت!
دو روز تمام عملیات ما ادامه داشت و این گربه مثل چی می لرزید تو دست من به خاطر این که انگاری می ترسید یا کتک خورده بود یا هر چی!
صاحب بی شرف قبلیشم به ما نگفته بود این گربه چه مرگشه و این حیوون هم یه ذره همکاری با ما نشون نداد که نداد!
یعنی قشنگ اینو انداختن به ما !
به دوستم گفتم این جور تو پاچه کنی ندیده بودم به کل! واقعا خسته نباشن! 
خلاصه این که این فعالان دوست دار حیوانات هم چندان صحیح و سالم نیستن حواستون باشه نکنن تو پاچه شما!


شما باورتون میشه این گربه که عکسش رو گذاشتم اون هیولایی باشه که توصیفش می کردم؟!

یعنی اون کس خل رفته تو خیابون یه گربه دیده که یه ذره رو داده بهش اینم برداشته آورده عقیمش کرده تحویل ملت داده به اسم گربه خونگی!
ای بر مصب تو لعنت بشر!
گربه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۵
کلنگ سرسخت

واگذاری حیوانات

نظرات  (۲)

این گربه چقدر قشنگه.
کلنگ این هم خب جنسش اینه.
نژادش همینه.
اینجا اینها خیلی گرونن.
من ایران زندگی کردم و میفهمم که خیلی وقتا ملت میندازن به بقیه.
ولی نکته پذیرفتن pet همینه.
اینجا ما میریم توی pet care center ها و گربه هایی که گربه های خیابانی بودن و مریض روانی شدن ولی واکسینه و سالم هستن رو قبول میکنیم برای نگه داری. کلا نکته قبول کردن یه حیوان خانگی همینه.

پاسخ:
آش و لاشم کرده مریم 
بعدا برات مفصل میگم . 
هنوز ولش نکردیم . 
اون شب از دست اون آدم انقدر اعصابم خورد بود که حد نداشت . 
کس کلک بازیم حدی داره ، حیوون بدبخت رو برداشتن جای قناری رنگ کردن انداختن به ملت  
اینم یه جور دروغه. 
صحنه حموم کردنش رو باید بودی می دیدی چه زجری کشیدیم . 
الان انقدر خوشگل و تمیز شده که حد نداره ، ولی گربه هه اخلاق نداره که نداره 
کلنگ
داشتن پت خیلی خوبه.
درست میشه نگران نباش.
فقط بهش واکسن بزنین.
نگهش دار.
پاسخ:
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی