کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

روزهای آخر

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۰۰ ب.ظ

احساس میکنم سال 98 آخرین سال حضور من در ایرانه و واقعا واقعا میرم دنبال زندگی خودم در یک جای دیگه.

راستش یه فکر و برنامه هایی ریختم و دارم سعی میکنم اجراش کنم. 

ترجیح میدم که کانادا هم نرم (مگر برای گذشت و گذار) و  اگه برنامه های مالیم درست محقق بشه فقط می زنم تو خط جهانگردی و این حرفا.

فعلا و موقتا تصمیم گرفتم ترکیه مستقر بشه تا ببینیم بقیه ماجرا چی پیش میاد.

ممنونم ازت مریم بابت راهنمایی هات 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۲
کلنگ سرسخت

نظرات  (۱)

این مریم گامبوی خنگ رو گفتی یا اون یکی مریم رو؟!
اگه از من تشکر کردی، باید بگم خیلی خوشحالم که خزعبلاتم مفید واقع شده!
برای من انرژی مثبت بفرست.
پاسخ:
برای تو نوشتم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی