کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

کلنگ چقدر خوشحاله ایشالله مبارکش باد!

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۴۵ ب.ظ

حالم از همه روزای زندگیم بهتره!

با این که آلرژیم عود کرده و ولم نمی کنه ولی بسیار خوبم و خوشحالم که دنبال رویاهام هستم و در صلح با خودم و محیطم و .... هستم.

یه گروهی راه انداختم و دارم به توانمند سازی شهروندان کمک می کنم. 

اگه نمی دونید چرا این کار مهمه حتما کتاب "چرا ملت ها شکست می خورند " رو بخونید. 

اگرم نمی تونید این کتاب رو پیدا کنید و بخرید می تونید از طریق فیدیبو اقدام کنید . 

لینک کتاب در فیدیبو

نظرات  (۱)

کار خیلی خیلی عالی ای میکنم.

ایران که بیام حتما میام دیدنت.

پاسخ:
عالیه! عالیه!
منتظرتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی