کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

سریال لاست

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۲۸ ب.ظ

بعد از مدت ها سریال لاست رو دیدم  و تموم شد . 

دقیق تر بخام بگم از موقع قطعی اینترنت در ایران یعنی آبان ماه شروع کردم به دیدنش و تمومش کرد سه روز پیش. 

خیلی ذهنم درگیره و راستش از هالیوود انتظار همچین ساخته فیلسوف ماّبانه ای نداشتم.

سریال به شدت مغز شما رو درگیر می کنه و پر از نکات ریز و درشت هست که به چشم میان و نمیان.

با این چیزاش کار ندارم ، مفهومی به نام برزخ رو خیلی خوب به تصویر کشید و نشون داد. 

بین شخصیت هاش بیشتر از همه از تنهایی جک شپرد خوشم اومد  و این که چقدر تنهایی کشید و نهایتا این که ساویر تبدیل به بهترین بازیکن این سریال شد.

البته همه این ها تو سایه شخصیت دزموند هیوم قرار می گیرن و اصلا قابل بحث و فحص نیستن!

منتها همیشه جنگ علم و ایمان جذابه ولی این که در عمل توش بیفتی بد بلایی هست که ممکنه سرت بیاد 

من همیشه ترجیح میدادم و دادم که ایمان رو انتخاب کنم چون باهاش حس بهتری داشتم. 

در کل توصیه میکنم این سریال رو ببینید و بهش فکر کنید. 

در حد یک کتاب روانشناسی و فلسفه آموختنی داشت این سریال......

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۳
کلنگ سرسخت

لاست

نقد سریال لاست

نظرات  (۱)

۱۳ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۲۴ آموزش فروشندگی طلا و جواهر

سلام ممنون از معرفی این سریال حتما میبینم

پاسخ:
خواهش میکنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی