کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

مشنگ مارکتینگ

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ب.ظ

داستان آشنایی ما با این بازاریابی  شبکه ای ها به خیلی قدیم ترها برمیگرده که اجداد  و خواهر و دامادمون تو کار گلدکوئست بودن و حتی یک دو فقره هم در راستای اقتصاد مقاومتی پس از بالا کشیدن مال و منال مردم هیشه در صحنه راهی آسیای میانه شدند منتها امروز باز یه داستانی پیش اومد یادآوری شد!

صبح با علی نشسته بودیم دفتر و داشتیم در مورد موضوعات مهمی مثله غلام و کاراش صحبت می کردیم که یه دختره ای اومد داخل و یه سری محصولات رو نشونمون داد. 

منم ازش یه شامپو خریدم و به حرفاش گوش کردم ببینم چی میگه 

خیلی جوون با انرژی و جسور بود بهش گفتم بیا  این شر و وریات رو بزار کنار وبا ما کار کن  کمتر از دو تومن نمیگیری 

گفت نه 

گفتم از دوره گردی خیلی بهتره 

گفت نه

گفتم تعطیل کنیم کار نکنیم هم پول درمیاریم ما

گفت نه ما هم تیم داریم و این چرندیات 

خیلی گارد داشت نسبت به ما، چند بار بهش گفتم ما قضاوت نمی کنیم نیاز نیست نگران باشی 

حرفای جالبی زد 

گفت لیسانس هنر داره از دانشگاه شیراز

گفتم اذیت نمیشی؟

گفت چرا خیلی چرت و پرت بهمون میگن ، بعضی جاها که میریم بهمون دست می زنن  یا چرت و پرت میگن یا پیشنهادات غیراخلاقی میدن 

گفتم مشکلت چیه با  کار ما؟ 

گفت نه تو برنامه هام نیست. 

خیلی جالب بود برام. یعنی لول کار ما این قدر پایینه که دوره گردی و دستمالی شدن توسط مردم یا شنیدن حرفای زشت بهتر ازشه؟ در حالی که ما خودمون همیشه کت و شلواری هستیم  و شسته رفته...

چند وقته دنبال نیروی کار هستیم هیچ کس نمیاد کار کنه! جالبه هیچ کس حتی زنگ هم نمیزنه!

این وقتی که این شرو وریات نتورک مارکتنیگ از مردم گرفته اگه در راه دیگه ای گذاشته میشد مطمینم اون صنعت یا اون صنف  می ترکوند.

حیف از این همه استعداد ...

حییییییییف

نظرات  (۱)

کلنگ جان کم کم داره از عقاید و جهان بینیت خوشم میاد.
یعنی هرچی بیشتر میشناسمت بیشتر خوشم میاد.
در همین حد که پستهاتو میخونم منظورمه.
دقیقا نظر منم به نتوورکینگ همینه. البته اینا هرمن بیشتر تا نتوورکینگ.
یکی اون بالا میخوره اینا عین اون برده هااین پایین کار میکنن  اخرم هیچی به هیچی
حیف...
پاسخ:
قربانت 
آخه خیلی زور داره من سه روزه دنبال نیروی کار میگردم و در به در آگهی میزنم هیشکی نمیییییییاد!
اون وقت این قدر آدم های به درد بخور میان وقتشون رو واسه یه کار مسخره تلف میکنن تا یه عده دیگه که اصلا این چیزا براشون مهم نیست سود کنن.
اگه اون خانوم اون جوری که داشت کار میکرد پیش ما کار میکرد شک نکن از ماه دوم یا سوم دریافتیش زیر 2 میلیون نمیشد تا به سال سوم نرسیده زیر 10 تومن به جیب نمیزد!
من سال 92 به واسطه رفیق مزخرفی که داشتم توسط شرکت های هرمی واقعی پرزنت شدم و با یه گرفتاری خاصی خلاص شدم .
بگذریم...
کلنگتیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی