کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

قبرستان شب تاب ها

جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۴۱ ب.ظ
کمتر میشه روزای جمعه این قدر حالم خراب بشه 
اونم به خاطر این انیمیشن فوق العاده قشنگ و غمگینه 
من خیلی آدم رمانتیکی نیستم و زیاد تو قید و بند این داستانا هم نیستم ولی خیلی زود ته این انیمیشن فهمیدم قراره چه فاجعه ای رخ بده!
مشابه این حس رو وقتی داشتم که از شغل قبلیم استعفا دادم و سه روز تموم از  سر نداری داشتم سیب زمینی آب پز می خوردم  و به خاطر سوء تغذیه از حال رفتم! (این داستان رو دوس دارین بدونین داستان 17 هفده هزارتومان رو بخونید)
همون موقع دنبال یه فیلم خوب می گشتم ببینم و "در جستجوی خوشبختی" رو انتخاب کردم. 
اونجا که ویل اسمیت از ناچاری شب رو با پسرش تو توالت خوابید و اشک ریخت من هم پا به پاش اشک ریختم ، هر چقدرم ویل اسمیت بعدش پول درآورد و خوش حال شد دلم باهاش صاف نشد که نشد!
این جا هم داستان از همون قراره ،برای منی که یه زمانی عقاید ناسیونالیستی داشتم و بعدها توبه کردم دیدن این فیلم مثله سیلی خوردن از باد خیس بود. 
لحظه به لحظه خواهرزاده ام رو جای شخصیت اصلی فیلم میدیدم و جای موقعیت های گنگ انیمیشن صحنه های وطنی میدیدم .....
بگذریم 
روز جمعه ای اعصابتون رو خراب نکنم بهتره 
grave of the fireflies

نظرات  (۳)

عاشق این انیمه‌ام و شاید هزاربار هم چه از رسانه میلی چه زبان اصلی دیدمش و هربار برام جدیده انگار و خب عین هزاران بارش رو هم اشک ریختم. کلا  پس لرزه‌های جنگ ازون دست مفاهیمی که هرچی بیشتر بعنوان خالق انگشت بذاری روش بیشتر احساساتت رو مچاله میکنه
پاسخ:
دقیقا حرفت درسته !
من پاکش کردم تا بازم نبینمش! 
آی ام احساساتی!
باید ببینمش...
ندیدمش...
بالاخره تو رمانتیکی یا نه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی