کلنگ آباد

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شرح حال یک کلنگ سرسخت

شب نوشت های یک کلنگ از نوع بدون سانسور!

شیشه و سنگ!

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۰۳ ب.ظ

من هم در نوع خودم موجود عجیب غریبی هستم!

یعنی استرس اگه بگیرم دهن همه رو .... ام!

اما بعدش کلا همه چیز به تخممم میشه و عین خیالم نیست 

مثلا مشتری باید 5 میلیون می داد دهن خودم و خودشو سرویس کردم و به همه دور وبری هاش زنگ زدم تا از خواب بیدارش کنن بفرستنش بانک!

بعد که زنگ زد رفتم رو مود به تخمم و گفتم مهم نیست!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۳۰
کلنگ سرسخت

نظرات  (۱)

دیوونه!
بیماری تو؟!
:)
پاسخ:
اره 
مرض دارم 
استرس می گیرم میخام دنیا رو نابود کنم واسه همین واکنش افراطیم در جهت معکوس هم کار می کنه و کارهای خیلی مهم رو هم راحت ول می کنم!
مثلا می دونم فردا امتحان بسیار مهمی هست که باید برم بدم ولش می کنم به امون خدا و نمیرم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی